ÄNTLIGEN GÅR DET ATT LOGGA IN!

Gud ..
Ska väl börja säga jag  är ledsen för det inte har kommit några nya inlägg,men när jag har försökt att logga in på bloggen så står det att det inte finns nån som har den inloggningen?
Fett konstigt..
Har försökt typ 10 gånger per dag.. -.-
Men nu försökte jag igen och då gick det :D
Jag: JAAAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN!
Hahah ;)
Det värsta är ju att jag har varit så jäkla boggsugen :p
Ja ;)
Jag har ju vart hos kändisfrisören BOBBY och gjort löshår,det var några veckor sen men aja ;)
Det tog 5 timmar med det var det värt :)
vart såå nöjd!
Ni kommer så några bilder från när jag var där! :D
aja.
I måndags så började ju skolan, :)
Första dagen var så rolig, dagen var ju bara i typ 1 och en halv timme,men det var kul endå ;)
Att få träffa alla kompisar igen kändes såå skönt! ! :)
Massa Kramar och prat!¨:p
Ja  ;)
andra dagen gick oxå sjukt bra :)
Vi gjorde namnskyltar osv... hah ;)
Men sen så på kvällen efter "andra dagen" så mådde jag jätte illa,så jag gick inte till skolan dagen efter..
Mådde illa dagen efter igen..
Kändes som magen skulle sprängas.. :(
Usch..
Sen så chattade jag lite med Tilia,och hon hade också haft ont i magen och mått illa :(
Så ja.. ;)
Idag är jag oxå hemma..
Mamma väckte mig i morse men då mådde jag oxå illa! :(
Fyfan..
Ville ju gå till skolan idag! :*
Mår lite bättre nu!
Aja..
 Vet inte vad jag ska säga mer..! :p
Heheh ;)
Det blev ganska långt inlägg endå? :)
Hahaha!
Men så ni vet så kommer jag blogga mer nu! :)
Vi hörs senare idag ;*
Puss :*
 
För 5minuter sen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0