Bobby

TjenaTjena! :p
Idag vaknade jag vid 10 :o
Gick upp och kollade på tv...
Sen gick jag till mitt rum och kollade på en film på datan! :D
Sen så rostade jag bröd och åt frukost :)
Sen så tog jag bussen till Oliwia! :D
Så jag var med hon,det var super kul! ;)
Sen så åkte jag hem från oliwia typ vid kvart över 2!
Sen kom jag hem och bara la mig i soffan och kolla i taket,hahahha! ;)
Sen så skjussade David mig och mamma in till stan,så träffade vi kändisfrisören han kollade på mitt hår och plattade de osv... för jag ska skaffa löshår,och han ska sätta dit det.. Sen så kom Danny Saucedo in dit och sa: Heeej Lilla fanny ;) (Har träfffat han förut därför visste han vad jag hette) ;)
Så pratade vi lite,sen tog vi kort :p
Sen så stog danny bakom mig och sa:Jag tycker iallafall att fanny ska kunna göra så här,så viftar han med håret, Jag mamma och bobby: HAHAH!
;) sen sa jag hejdå och sånt till dom! :)
Sen så åkte vi mot pizzerian vid halv 6 ?
så åkte vi och beställde pizzaa!
Se ås åkte vi hem och åt den!
Mums!
 
Sen när vi hade ätit klart så badade ja och Jennifer! :D
Sen så har jag inte gjort så mkt mer! ;)
Just nu sitter jag i min rosa mysdress och lyssnar på musik! :)
Aja!
NU- BILDER
PUUUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0