ja..

HEJHEJ :)
Jag skrev ett SKIT långt inlägg för två dagar sen,men sen bara försvann allt så jag orkade inte skriva om det!..
Ja, Jag har inte mått så bra i några dagar,har vart så ledsen och trött..! :(
Så jag har inte gjort så mycket :)
Men i förrgår typ vid 6 så åkte mamma pappa marcus och mathias,till våra kompisars stuga som dom hade hyrt..
För mamma pappa,marcus mathias och våra (kompisar) skulle åka sån där kryssing! :)
Så jag och Rebecca fick vara hemma själva :)
Men sen så ringde Becca sin kompis Emelie,så hon kom hit och var med oss ;)
vi åt hamburgare och pommes till middag, sen så satt vi på en film och åt chips,dipp och godis.!
Sen en till film
sen en till film, sen så var klockan tyå 1 ? ,så då gick jag och la mig! var skit mätt kändes som jag skulle spy hela tiden haha ;)
men dom satt uppe och kollade på en till film :p
Hahahha! :D
Sen så vaknade vi typ 10 :p
Gick upp och åt frukost åt lite godis och klädde på oss osv.. :)
Sen så gick vi och tog blodprov på mig :)
Det gick ganska bra :)
Sen så tog emelie tåget hem,sen så gick jag och becca till ica och köpte avokado vattenmelon och gurka.. ;) sen gick vi hem, då Började vi  med Ett ångbad för ansiktet! Sen badade vi, sen så gjorde vi ansiktmasken! :)
Och kollade på en film! :) ♥
Sen så kom mamma pappa och mathias och marcus hem typ vid 7kanske?
Då åt vi köttbullar och makkisar,hehe ;)
Ja.. :)
Nu har jag inget mer att säga,hehe ;)
Blev jue ett ganska långt inlägg endå ;) ?
Aja,nu får ni bilder!
Puss :*
 Så här trött var jag och stellis,hahha ;)
HAHAH !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0