ORKA RUBRIK

Hejj..
Förlåt för att jag inte har bloggat på 4dagar,jag har vart så trött och haft ont! :(
Men iallafall,iförrgår så var vi på cirkus scott! :D
Det var jätte roligt, :)
Fasst var så trött,så jag höll på att somna.. :p
Vi åkte dit typ vid 6? och det började 7.. :) Det slutade vid halv 10 tror jag?
men i en paus (stavning..?) så ropade mamma: GÅÅ OCH HÄMTA KAAAMERAN,FORT!
Jag ba: VAA? Så hon sa: Du skaa ta kort med tobbe han e där borta och väntar ;)
Jag ba: OOOKEEJ ;)
så vi tog kort :)
 
sen SÅ vi åkte till nått ställe,och åt kebab ;)
Så vi kom hem typ 11? :p var skit trött,asså sen har inte vi gjort nått specielt dom andra dagarna,såå ja :)
Men nu ska vi äta pizza! ;)
så får ni lite bilder från cirkusen :D
 
 
jennifer riderJennifer<3HAHAH usch min miiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0