IMORGON!

Hejhejj! :)
Idag har vi inte gjort något speciellt :p
Vi har städat osv.
.Men idag var vi och köpte massa presenter och tårta osv..  till Marcus och Mathias,eftersom dom fyller 13år imorgon ;)
Så det blir kul imorrn :)
Imorgon är det oxå 2år sen jag fick cancerbeskedet!
Hela världen gick under för mig..
Jag minns det som igår. :(
Känslan när man ligger i en säng och skriker för man  har så ont,och ser sin mamma och pappa komma in gråtande,jag var helt skakig.!
När läkaren berätta om det här så tänkte jag bara "jag kommer dö snart" helaa tiden!
MEN min familj och mina vänner stöttade mig till 100%!
så visste jag att jag skulle/ska klara det här..
Cancer skiten ska FAN inte vinna över mig!
Jag är sjukt glad att jag har några av mina vänner kvar som jag har träffat på cancer avdelningen.♥
 
Men nu är det bara 8månader kvar av det här skitet,HOPPAS VI! ♥♥♥
Nu blev det här lite depp men ja ;)
 
Mn nu har jag inget mer att säga!♥
Vi hörs!
 
 
  Marshmallow FLUUUUFFFF! Otroligt gott♥Lördags mys,HAHAH tjock man är då! :p
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Älskar dig vännen! :*

Svar: Älskar dig mer :*
fannybroberglindau.blogg.se

2012-07-20 @ 10:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0