Min dag! :)

Hejj sötnosar!
Idag vaknade jag vid  kvart över 9 typ :)
Gick upp och såg på tv med mamma :)
Sen åt jag frukost,Rostad macka och ett stort glas med juice :)
MUMS!
Sen kolla vi bara på tv igen..!
Sen vid typ kvart i 12,så kom pappa hem från jobbet och skjussa mig till sjukhuset,så tog jag prover.. :)
Det gick bra! :)
sen så åkte han till jobbet igen.. :)
Sen så kom Jennifer och David hit.. :)
så vi åt makkisar och köttbullar! :)
Sen var vi bara hemmaaa!
Sen så packa vi badkläder,saft kakor och kanelbullar!
Så åkte vi till gålö tror jag ;)
Det var skit kallt,så jag bada inte ;)
Men vi fika och lyssnade på musik och pratade bara! :D
Mys!
Sen så kom pappa bakom mig och kasta vatten på mina ben,så byxorna blev skit blöta! -.-
SÅ  då satt jag på mig bikini och försökte kasta på han,men det gick ju inte så bra, ahhaha! :p
Ja ;)
Sen åkte vi hem.. (:
Då började mamma göra kycklingspett med ris :)
Så vi åt det till middag, :)
sen målade jag och jennifer naglarna,Orange! ;*
Ja ;)
Sen har vi bara kollat på tv och pratat :)
men sen åkte david och pappa,och handlade och dom handlade vindruvor,kinderägg och massa gottigott :D
Ja vi åt lite sånt ;)
sen åkte jennifer och doddo hem ;)
Sen har vi bara kollat tv :)
Nu sitter jag i min onepiece och lyssnar på musik :)
Nu får ni bilder från idag :D
Hörs sötisar!
epir
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0