Rolig Dag!

Hejhej fina läsare :)
Idag vaknade jag typ vid halv 9, :)
Jag gick upp och smsade lite med en kompis,klädde på mig shorts och en långarmad mysig tröjja osv..  ;)gick ut med stella,Sen när jag kom in så hade mamma gjort macka till mig :)
Sen så frågade Ellen om jag ville komma till hon,och jag sa ja,så pappa skjussa dit mig vid 11 typ :)
Sen när jag kom dit så hoppa vi lite studsmatta,sen så hade vi sån lust att baka,så vi bakade kladdkaks muffins! :)
Det var så j*vla gott asså ♥
Sen åt vi panpizza :D
Sen så sminka vi varandra sjukt fult HAHAHHA
 
Sen så hoppa vi studsmatta,och sen gjorde vi inte så mkt.. :)
Men  sen så satt vi på oss bikini och badade i doms pool :D
Det var skit kallt,fasst ganska skönt endå,haha ;)
Sen så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde ;)
hehe ;)
Sen tog vi lite kort med hons iphone :)
Aah men sen åkte vi lite sparkcykel ;)
Lekte med hons 2 hundar, Myran och Molly♥
sen så kom hons pappa hem,och frågade om vi ville åka till östnora,så vi gjorde det! :)
Jag tyckte det var ganska kallt så jag badade inte där ;)
Men vi var typ bara där i typ 40min,sen så bjöd han på glass, GLASSBÅÅÅT ;)
HAHA ;)
Men aa..
Sen när vi kom hem till dom så hoppade vi lite :p
Och doppa fötterna i poolen ;)
Sen så ringde jag pappa,och då kom han och hämtade mig,ja och nu sitter jag och lyssnar på musik! :)
Blev ett ganska långt inlägg nu,Heheh ;)
Men det e ju bra ;)
Höhöhö :)
Men snart ska vi äta middag så ja ;)
Vi hörs!
 
SAKNAR DIG BECCA! :*
LOVE U!
Hoppas du läser det här ;)
DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA SYSTEr!
 
Men nu får ni bilder från idag! :DJag och ellen har precis badat!
HAHAHA
STOLT FOTOGRAF,YEEEEEY! ;)
HAHA men visst vart den bra ;) ?
Min outfit ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0